0332 402 577     secretariat.adamachi@gmail.com

Înscrierea în clasa a IX-a învățământ liceal, an școlar 2021-2022, se va desfășura în perioada:

Duminică, 25 iulie 2021 – în intervalul orar 9:00-12:00 și

Luni, Marți și Miercuri, 26-28 iulie 2021 în intervalul orar 8:00-14:30.

Documente necesare înscrierii:

  • copie carte de identitate – elev
  • copie certificat de naștere – elev
  • foaie matricolă – originală
  • adeverință evaluare națională
  • copie carte de identitate părinți
  • adeverință medicală cu vaccinări/apt pentru învățământ – elev

Elevii repartizați, care se vor înscrie online, vor trimite dosarul scanat pe adresa secretariat.adamachi@gmail.com și vor aștepta confirmarea înregistrării dosarului. Elevii înscriși electronic sunt obligați să prezinte dosarul cu documentele originale în perioada 13-15 septembrie 2021.

Categories: Anunțuri